11.14.2010

WELCOME TO MY STUDIO

Nu er der flyttet en elefant ind i mit atelier, som jeg skal i gang med at udsmykke.
Jeg blev for nyligt spurt om jeg ville støtte "Elephnat Parade".
det kunne jeg slet ikke sige nej til, da jeg mener det er vigtigt at støtte.

Faktisk kommer der snart en til elefant, så jeg snart lave min egen zoo.
Elefanterne vil blive udstillet rundt omkring i København, og efter det vil de komme på aktion.

Se mere på:

Now an elephant has moved into my studio. I am going to decorate.
I was asked if I wanted to support the organisation "Elephant Parade", and I could not say no, because I think this is important to support.

There is comming a nother elephant, så now I almost can make my very own zoo.
The elephants can been seen around in Copenhagen, and efter that they will be on an auktion.

For more information: